چاپ

تجهیزات غرفه نمایشگاهی شامل چه مواردی می شود؟

تجهیزات غرفه نمایشگاهی

باید قبول کرد که تجهیزات غرفه نمایشگاهی شما نشان دهنده و معرف برند و تجارت شما خواهد بود؛ درواقع چنین لوازمی معرف کار شما و مشخص کننده حوزه فعالیت شماست، اما معمولا شرکت در نمایشگاه با چالش‌هایی همراه است؛ به عنوان مثال یک طراحی غرفه نمایشگاهی موفق شامل تجهیزات مورد نیاز غرفه نمایشگاه کاملی همچون استند پاپ آپ، استد کاتالوگ، تابلو فوم برد، پوستر اسنپ استند ایکس، استند رول آپ، میز کانتر، تابلو تخته شاسی و … است که هر کدام برای کاربردهای تبلیغاتی و با هدف اثرگذاری ویژه بر روی افراد حاضر در نمایشگاه طراحی و تولید شده است.

معمولاً افراد برای اینکه بتوانند در نمایشگاه محصولات و خدمات خود را به خوبی معرفی و تبلیغ کنند، نیاز دارند که تجهیزات مناسبی را برای غرفه‌شان تهیه کنند. یک غرفه مجلل و زیبا، باید دارای گرافیک رنگارنگ، موقعیت مکانی مناسب و پیام‌رسانی واضح باشد. این موضوع به ویژه برای غرفه‌های کوچکتر مهم است. اگر خدماتی را در رویداد نمایشگاهی ارائه می‌دهید، باید تجهیزات مناسبی داشته باشید که به شما کمک کنند تا ضمن معرفی محصولات و خدماتتان، امکان وقت گذاشتن برای مشتریان بالقوه را نیز داشته باشید. گروه مشاوران طراحی افرا گرافیک به شما کمک می‌کنند تا بهترین تجهیزات مورد نیاز غرفه نمایشگاه را برای خود با دیزاین و اثر گذاری فوق‌العاده تهیه کنید و بتوانید در سالن نمایشگاه بدرخشید.

 تجهیزات غرفه نمایشگاهی

چرا داشتن یک غرفه کامل با انواع تجهیزات لازم اهمیت دارد؟

هنگامی که شما در یک نمایشگاه شرکت می کنید، همه رقبای شما با هدف معرفی خدمات و محصولاتشان شرکت می‌کنند. همه آن‌ها می‌خواهند در این حضور مردمی به خوبی مشتریان بالقوه شان را بیابند و به سودآوری نیز برسند. برای همین ممکن است از مدت‌ها قبل برای تدارک دیدن انواع تجهیزات غرفه نمایشگاهی‌شان زحمت بکشند. البته علاوه‌بر ایده‌هایی که هر یک از این شرکت‌ها می‌توانند برای جذب مخاطبان به سمت غرفه خود داشته باشند، شرکت‌های تبلیغاتی و طراحی نیز وجود دارند که کار را برایشان ساده می‌کنند.

شرکت در نمایشگاه یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی مؤثر است که باعث فروش بیشتر، سودآوری برای شرکت و برندسازی می‌شود. بنابراین اگر به خوبی روی آن سرمایه گذاری کنید، می‌توانید حتی تا سال‌ها، نتایج ارزشمندی را دریافت کنید. مراجعین عمدتا اعتبار یک شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را به میزان تبلیغات و هزینه‌ای که برای معرفی خود بکار می‌برد، می‌دانند. بنابراین خوب است که با ورود آنان بتوانید به نحو احسن آن‌ها را راهنمایی کرده و سازوکار محصولات و خدمات خود را برای آن‌ها شرح دهید. می‌توانید پشت یک میز کانتر شکیل در نمایشگاه بایستید و با دیزاین فوق‌العاده و تجهیزات کاملی که برای غرفه خود در نظر گرفته اید، منتظر جذب مراجعین باشید.

وقتی که آن‌ها به سمت غرفه شما می آیند وجود یک نمایشگر که تیزر تبلیغاتی شما را پخش می‌کند، می تواند مهیج باشد. از طرفی طراحی بنرها، استندها، قفسه‌ها و رول آپ‌ها می توانند مشتریان را به سمت شما جذب کنند. رنگبندی‌های جذاب متناسب با برند شما و همچنین رعایت اصول گرافیک در طراحی‌ها می‌تواند تاثیر بی‌نظیری را در فکر و ذهن مخاطبان بگذارد؛ بنابراین بهتر است کار را به کاردان بسپارید و از افراگرافیک بخواهید تجهیزات نمایشگاهی شما را طراحی و ارائه کند.

تجهیزات غرفه نمایشگاهی

تجهیزات مورد نیاز غرفه نمایشگاه

همیشه قبل از شرکت در نمایشگاه، می‌توانید لیستی از تجهیزات نمایشگاهی را برای خود تهیه کنید. خود نمایشگاه تجهیزاتی که در اختیارتان می‌گذارد را معرفی می‌کند و حتی می‌توانید به آن‌ها درخواست طراحی و ساخت غرفه‌ای اختصاصی را بدهید، اما در کنار همه این‌ها باید بدانید که همه تجهیزات موجود ساده و بدون طراحی گرافیکی هستند. از این‌رو شما باید با کمک یک طراح یا گروه مشاوره طراحی معتبر همچون افرا گرافیک، برای ایجاد تجهیزات نمایشگاهی جذاب اقدام کنید. آن‌ها با تخصصی که در زمینه گرافیک و تبلیغات دارند، می‌توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند و باعث شوند تا به المان‌های مورد نیاز خود با طرح دلخواه‌تان دست یابید. ما در زیر لیستی از آن‌ها را آماده کرده‌ایم که عبارتند از:

  • میز و صندلی‌های مختلف و مبلمان برای نشستن پرسنل
  • میز و صندلی کانتر برای استقرار شخص ارائه‌دهنده
  • لوازمی مانند جاکاتالوگی، استند رول آپ و استند پاپ آپ
  • تجهیزات رفاهی مانند آب‌سردکن، یخچال، کولرها، قهوه ساز، چای ساز و …
  • تجهیزاتی برای تشریفاتی‌تر کردن فضای غرفه مانند مبلمان، گلدان، فرش و …
  • لوازم صوتی و تصویری مثل تلویزیون‌های LCD و LED
  • گردونه برای قرعه کشی، تریبون مخصوص سخنرانی و …
  • میز کانتر دو نفره و میز کانتر تاجدار
  • فوم برد با ضخامت 5 و 10 میلیمتر
  • رول آپ گردان و رول آپ با ابعاد 85 در 200 با پایه پهن
  • استند کاتالوگ و جا بروشوری A4
  • استند ایکس و رومیزی در ابعاد مختلف
  • انواع پوستر اسنپ دو طرفه و یک طرفه
  • تابلو تخته شاسی با ضخامت 8 و 16 میلیمتری
  • پاپ آپ با ابعاد 2 در 3، 3 در3، 3 در 4 و 3 در 5

جهت مشاهده قیمت و توضیحات بیشتر در رابطه با تجهیزات نمایشگاهی بر روی لینک کلیک کنید.

با لوازم مورد نیاز در غرفه نمایشگاه بیشتر آشنا شوید

همانطور که گفتیم، طراحی گرافیکی خاص که باعث جلب توجه حضار درون سالن نمایشگاه شود بر روی کلیه سطوح، استندها، میزهای کانتر و … لازم است. بسیاری از شرکت‌ها اقدام به طراحی رول آپ‌های بزرگی برای تبلغات خود نیز می‌کنند. هر تجهیزات فنی دیگری و پذیرایی، گیفت‌ها و هدایایی مانند بادکنک، جاکلیدی، شکلات، خودکار و … نیز می‌توانند طراحی گرافیکی منحصربه‌فرد و جذابی داشته باشند.

لوازم نمایشگاهیزمانی که یک مشتری به داخل غرفه شما می‌آید، می‌توانید از او پذیرایی کنید و به خوبی همه خدمات خود را برایش شرح دهید. او زمانی که به داخل غرفه می‌آید، بیشتر جذب عملکردهای شما برای راه‌اندازی این غرفه می‌شود. مثلا ممکن است بیزینس کارت شما را بگیرد و یا داخل بروشور یا کاتالوگ‌تان را مطالعه کند.

مسلما توجه به همه این نکات می‌تواند منجر به بستن قرادادهای عالی و کسب درآمد فوق‌العاده شود؛ بنابراین تبلیغات و اثرگذاری‌شان را دست کم نگیرید و هر‌گونه تجهیزات غرفه نمایشگاه نمایش از جمله قفسه‌ها، بروشورها، کاتالوگ‌ها، کارت‌های تجاری، پیشخوان‌های پاپ آپ و بگ‌ها می‌توانند معرف برند شما در نمایشگاه باشند؛ بنابراین می‌توانید طراحی آن‌ها را به گروه مشاوره طراحی افراگرافیک بسپارید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

سخن پایانی

در پایان مقاله تجهیزات مورد نیاز غرفه نمایشگاه بهتر است بدانید که بعد از اجاره یا خرید تجهیزات غرفه نمایشگاهی، اداره غرفه بسیار پر اهمیت است و نقش مهمی در بازاریابی و فروش دارد. شرکت افرا گرافیک با ارائه بهترین خدمات در زمینه اجاره یا خرید تجهیزات غرفه نمایشگاهی، طراحی کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی در خدمت تمامی شرکت‌هایی است که قصد شرکت در نمایشگاه را دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اصول ساخت غرفه نمایشگاهی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *