چاپ

اصول ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان از خدمات شرکت افرا گرافیک است. غرفه نمایشگاه فضایی است در نمایشگاه که برند های متعدد تجارت برای فروش محصولات خود و بازاریابی برای آن ها از آن استفاده می‌کنند. ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان خاسته بیشتر برند ها و شرکت ها است تا بتوانند با بودجه کم در نمایشگاه به امر تبلیغ و فروش محصولات خود دست یابند. طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی از مسائل مهم و بسیار حساس برای برندها و غرفه‌داران است. در بسیاری از موارد پرداخت هزینه گزاف برای ساخت غرفه نمایشگاهی به علت در نظر گرفتن بودجه زیاد برای این معقوله است. از سمتی هم امکان برآورد هزینه ها به شیوه غلط وجود دارد که باعث می شود هزینه در نظر گرفته شده جوابگوی هزینه‌های اصلی غرفه هم نباشد و شرکت را از هدف ساخت غرفه نمایشگاهی دور کند.

ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی

 

ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان

این نكته مهم را باید در نظر داشت که در سالنی وسيع با حجم زیادی از بیننده پس زمینه غرفه بسیار مهم است زیرا بر فضای تجارت و کسب و کار شرکت مورد نظر اثر دارد. پس با وجود غرفه‌های زیاد و بیننده های فراوان جلب توجه بیننده بسیار مشکل است و توجه بیننده به سرعت از دست می‌رود. هر چند پس زمینه بسیار جذاب باشد اما اگر از بودجه شرکت خارج باشد قابل اجرا نیست. اما طرح هایی با هزینه به صرفه وجود دارد مانند پارتیشن های حلقه و قلاب ، دیوارهای لوله و درپوش و بسیار پس زمینه های مناسب دیگر که با وجود این پس زمینه ها نیازی به پرداخت هزینه های گزاف و بیهوده وجود ندارد.

امر مهم دیگر برای پیروزی شما در نمایشگاه اول انتخاب صحیح نمایشگاهی است که قصد غرفه زدن در آن را دارید و سپس انتخاب صحیح محل خوب و مناسب برای ساخت غرفه نمایشگاهی است. باید به این نکته توجه داشت که شما با شرکت در نمایشگاه هزینه زیادی را پرداخت خواهید کرد پس علاوه بر ساخت غرفه نمایشگاه در معرفی برند شما و شناخته شدن نام تجاری شما باید مؤثر باشد و هزینه ای که پرداخت می کنید به نسبت جبران شود.

قوانینی را باید در ساخت غرفه رعایت کنیم تا مخاطبان زیادی جذب کنیم. مثلا باید طراحی را طوری انجام دهیم تا شرایط لازم برای دیدن مخاطب مهیا شود. مرز هایی را در غرفه معلوم کنیم تا بتوانیم با مخاطبان گفتگویی داشته باشیم. غرفه را طوری تقسیم بندی کنیم که محصولات متناسب با اهمیتشان در آن قرار داده شوند. جهت مشاهده انواع تجهیزات نمایشگاهی بر روی لینک درج شده کلیک کنید و اطلاعات بیشتری را در زمینه غرفه های نمایشگاهی و تجهیزات آن به دست آورید.

نكات مهم ساخت غرفه نمايشگاه

  • اولین نکته مهم که به خود مشارکت کننده نمایشگاه برمی گردد. برنامه ریزی حضور در نمایشگاه.
  • نورپردازی درست و صحیح در ساخت غرفه استفاده شود. در بسیاری از تحقیقات نشان داده شده نورپردازی جلوی غرفه را از ۳۰ تا ۵۰ درصد زیادتر می کند.
  • به کار بردن خلاقیت و نوآوری در ساخت غرفه.ایجاد طرح نو و دل‌انگیز و تامین ذائقه بصری بیننده در جذب مخاطب مؤثر واقع شوید.
  • محاسبه سایز و ابعاد مورد نیاز برای ساخت غرفه و نحوه قرار گیری وسایل در غرفه. می‌توانید از استند پاپ آپ با سایز بزرگ به عنوان طرح نو در غرفه استفاده کنید.
  • هولدر و پایه نگهدارنده. با توجه به ارائه بروشور و کاتالوگ از خدمات شرکت خود باید از هولدر و نگهدارنده برای ارائه این بروشورها و کاتالوگ ها استفاده کنید.از دیگر روش های کاهش هزینه در ساخت غرفه نمایشگاه استفاده از پایه های نگهدارنده است که کاربرد دوگانه دارند مثلاً هولدری که می توانیم آن را حمل کنیم از آن به عنوان کانتر استفاده کنیم.

فرایند طراحی و ساخت 

1. ارائه زمین غرفه از جانب مشتری
2. مشخص کردن نیازهای دقیق مشتری طبق فرم سفارش غرفه سازی
3. مشخص کردن بودجه حدودی مشتری
4. اماده سازی پیش فاکتور و اعلام ریز خدمات غرفه سازی
5. ارائه طرح اولیه پس از تایید پیش فاکتور و اعمال نظرات کارفرما جهت تایید نهایی طرح
6. عقد قرارداد و اجرای موارد مالی + معرفی نامه
7. اخذ مجوز ساخت و ساخت غرفه
8. تسویه حساب هزینه ها و تحویل سفارش
9. پشتیبانی در طول دوره نمایشگاه
10. جمع‌آوری غرفه

کلام آخر

کانون تبلیغاتی افرا گرافیک با ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان خدمتی همراه نوآوری و زیبایی در اختیار شرکت دارانی است كه به دنبال پرداخت هزینه کمتر هستند. برای استعلام قیمت ساخت و طراحی غرفه با ما تماس بگیرید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *