آموزش طراحی, چاپ, طراحی

طراحی وچاپ حرفه ای

تخصص و تجربه در چاپ

شرکت افرا گرافیک با سال ها کارامدی و کاردانی و نمونه کارهای موفق در طراحی وچاپ حرفه ای ، آماده مدد رسانی به مخاطبان عزیز از شروع تا پایان کار چاپ می باشد. ما از شروع تا پایان همراهتان هستیم تا مطلوب ترین سرویس ها را با دقت به هزینه ای که مد نظر دارید به شما عرضه می کنیم.گزینش بهترین شیوه طراحی و چاپ حرفه ای و راه کار های اثر گذار برای کم شدن مبالغ، و افزایش کیفیت به مخاطبان عزیز اموزش داده می شود و در اجرای آن هم قدم با شما گام برمی داریم. مقصود ما به وجود اوردن همکاری طولانی مدت با مخاطبان و راضی بودن از سرویس هاس چاپ، است. نمونه کارهای انجام شده ما در این شرکت سندی بر احراز کار ما است.

همه مراحل چاپ در شرکت افراگرافیک

چاپخانه شرکت افراگرافیک دارای بروز ترین دستگاه های هایدلبرگ امکان انجام همه کارهای چاپی (افست) طراحی لیتوگرافی و مراحل بعد از طراحی و چاپ حرفه ای ، را دارد. شرکت افراگرافیک خود را پایبند می‌داند که سرویس های خود را با بالا ترین کیفیت ، بسته بندی خوب سریع و هزینه مقرون وبه صرفه ، با جدید ترین راه کار ها به دست مخاطبان خود در سراسرکشور برساند. شرکت افراگرافیک با همکاری با شرکت های معتبر و مشهور داخلی و خارجی در حال حاضر آماده خدمات رسانی با کیفیت بیشتر ، متمایز ، بی رابط ، در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت به ادارات ، کمپانی ها ، شرکت ها ، افراد و … می باشد. میتوانید جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی ست اداری در افراگرافیک با کلیک بر روی لینک درج شده طراحی های این مجموعه را مشاهده کنید.

طراحی وچاپ حرفه ای

طراحی وچاپ حرفه ای

شرکت افراگرافیک جهت اسان کردن طراحی و چاپ حرفه ای همه امور خود را به طور حضوری و غیر حضوری به مخاطبان با ضمانت کیفیت عرضه می کند. طراحی گرافیک یک از مرحله های نخستین افریدن یک اثر چاپی در شرکت افرا گرافیک است. طراحان گرافیک که از مرحله های چاپ مطلع نیستند الزامی است علم خود را در این حیطه افزایش دهند و نقاط ضعف خود را بفهمند و برای برطرف کردن آن ها قدم بردارند چرا که طراحی گرافیک و چاپ کامل کننده هم هستند. نوع اوری و ایده پردازی در امور تبلیغاتی یکی از اثر گذارترین شیوه ها جهت اثر گذاری بر مشتریان برای خریدشان است به طوری که یک ایده خوب این امکان را دارد که نظر مخاطب را جلب کند و به مخاطبان تفاوت را نشان دهد. با انجام طراحی وچاپ حرفه ای در شرکت افراگرفیک بهترین خدمات را به شما ارائه می شود.با کلیک بر روی لینک درج شده میتوانید تفاوت چاپ آفست و دیجیتال را مشاهده کنید.

مزیت های سفارش به شرکت افراگرافیک

– خدمات قبل از طراحی وچاپ حرفه ای
– بهره‌گیری از کاغذ با کیفیت
– چاپ با کیفیت ، به طور حرفه ای
– چاپ افست
– هزینه مقرون به صرفه
– اماده شدن در حداکثر 72 ساعت
– سفارش بی احتیاج به مراجعه حضوری
– بسته بندی خوب و فرستادن به سراسر کشور

کلیه خدمات طراحی و چاپ حرفه ای شرکت افراگرافیک

شرکت افراگرافیک با سال ها تجربه و تبحر یکی از برند های ارزشمند و دارای اعتبار در صنعت طراحی وچاپ حرفه ای می باشد، زمینه اصلی و کارشناسی این شرکت کلیه خدمات طراحی و چاپ حرفه ای است ، هزینه مقرون به صرفه ، کیفیت چاپ ویژه و اماده کردن سریع سفارش از اصول نخستین این شرکت می باشد، چاپ بروشور با انواع برش مخصوص و خط تا، چاپ کاتالوگ در ابعاد A4، A5، خشتی و … در گرماژهای گوناگون ، چاپ پوستر بزرگ گلاسه در ابعاد 50 در 70 و 35 در 50 ، چاپ فولدر A4 و پوشه های تبلیغاتی با قالب خاص ، چاپ پاکت نامه، چاپ ست اداری و اوراق اداری ، چاپ فاکتوررسمی ، فاکتور فروش کاربن دار ، چاپ سربرگ و کارت ویزیت به شکل یک پکیج تخفیف دار، با قیمت چاپ افست مقرون به صرفه از خدمات این شرکت می باشد. قسمتی دیگر از سرویس ها شامل : سربرگ اداری، شرکتی ، یادداشت ، پاکت نامه ، A4 ، ملخی، اوراق اداری، ست اداری ، دفترچه یادداشت، لیبل پشت چسب دار ، انواع ساک دستی تبلیغاتی، جعبه ، چاپ طلاکوب می باشد، سفارش‌ها چاپ در این شرکت دارای ضمانت رنگ چاپ هستند.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *