جعبه مقوایی ارزان

افرا » جعبه مقوایی ارزان
افرا » جعبه مقوایی ارزان

تولید جعبه های لمینتی

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

چاپ جعبه آرایشی و بهداشتی

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

چاپ جعبه چای، قهوه و ذغال

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

چاپ جعبه زعفران و خشکبار

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

چاپ جعبه لباس و پوشاک

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

چاپ جعبه ماسک و جعبه های دارویی

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

چاپ جعبه مواد غذایی و شکلات

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

نمونه کار جعبه مقوایی

مراحل ساخت جعبه مقوایی

ارتباط با کارشناسان بخش طراحی افراگرافیک و بررسی طرح و مشاوره در این زمینه
info@afragraphic.com
09127278295

مرحله اول

اتد زدن طبق بررسی های بعمل آمده و مشاوره های صورت گرفته در مورد شکل، رنگ، چیدمان و جمع آوری اطلاعات لازم جهت طراحی

مرحله دوم

نهایی کردن یکی از اتدهای طراحی و انجام پروژه بر مبنای اتد تایید شده تا به انتها و تغییرات نهایی و پرینت نهایی و تحویل به مشتری

مرحله سوم

جعبه مقوایی چیست

استفاده از جعبه‌ها از سال‌های گذشته رواج داشته است و افراد از آن‌ها برای بسته­بندی کالاهای مختلف استفاده می‌کردند. چینی‌ها مقوا را در سال 1600 اختراع کردند، اما انگلیسی‌ها آن را نادیده گرفتند و اولین جعبه مقوایی را در سال 1817 ساختند. متریال جعبه‌ها در ابتدا برای اقلام مختلفی از جمله کلاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما بعدها در سال 1879 اولین جعبه مقوایی ارزان قابل استفاده توسط رابرت گیر ساخته شد.

این جعبه به شکلی بود که می‌توان آن را تا کرد و دوباره به شکل جعبه درآورد. پس از آن، اصلاحات زیادی روی جعبه‌های مقوایی به وجود آمد تا جایی که آن‌ها را برای جایگزینی جعبه‌های چوبی سنگین و بزرگ مناسب ساخت. از آن زمان، این جعبه‌ها به دلیل سبک بودن و قابل بازیافت بودن مورد استقبال قرار گرفتند. این جعبه‌ها کاربردهای گسترده­ای دارند که همین امر آن‌ها را به یک محصول پر فروش تبدیل می‌کند.

اگر تا به حال مشاهده کرده باشید، هنگام خرید کفش، آن‌ها را در جعبه‌هایی می‌گذارند که همان جعبه مقوایی ارزان است. این جعبه‌ها در بسته‌بندی لوازم خانگی و فروش آن‌ها مانند یخچال، اجاق گاز و ماشین لباسشویی استفاده می‌شوند. اگر یک فروشگاه داشته باشید یا کسب و کار آنلاین راه انداخته باشید، هنگام سفارش جعبه‌ها برای بسته‌بندی و حمل و نقل به چیزی نیاز دارید که هم ارزان باشد و هم بتواند، محصول را محافظت کند.

 اکثر روش‌های بسته­بندی اغلب یا گران هستند و یا بیش از حد سنگین هستند. جعبه مقوایی ارزان بهترین گزینه برای بسته­بندی محصولات مختلف و ارسال آن‌ها به نقاط مختلف خواهد بود، اما چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه ساخته می‌شود؟ بهتر است به روش‌های خرید جعبه مقوایی ارزان بپردازیم.

 جعبه مقوایی ارزان

جعبه مقوایی چیست؟

مقوا ماده­ای است که از خمیر کاغذ ساخته شده و به شکل‌های مختلف در می‌آید. این ماده اغلب بین دو لایه تخته قرار می‌گیرد که می‌تواند، جعبه مقوایی ارزان را تشکیل دهد. جعبه‌هایی مقوایی به شکل‌های مختلف از کنار هم قرار دادن و چسباندن چند تکه مقوا ساخته می‌شوند. این جعبه‌ها با توجه به شکل و اندازه­ای که دارند، می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. مهم‌ترین ویژگی این جعبه‌ها شکل زیگزاگی میان لایه‌های آن است که مقاومت و جلوگیری از شکنندگی جعبه را تضمین می‌کنند.

اگر در صنایع حمل و نقل یا بسته‌بندی فعالیت می‌کنید، حتماً از جعبه مقوایی ارزان استفاده کرده‌اید. جدا از مقواهایی که در فروشگاه‌های لوازم تحریر می‌بینید، خمیر کاغذی که برای جعبه مقوایی ارزان انتخاب می‌شود، کاملاً متفاوت است. این خمیر از چوب سخت و از درخت‌هایی مانند صنوبر یا کاج تهیه می‌شود. در نتیجه، مقاومت بیش­تری هم نسبت به دیگر مواد برای ساخت جعبه دارد.

زمانی که از این درخت‌ها چوب مورد نیاز برای ساخت خمیر را می‌گیرند، آن را در دمای بالاتر از 250 درجه سانتی گراد حرارت می‌دهند تا به حالت خمیر دربیاید. این حرارت باعث می‌شود که مقوای به دست آمده، از تراکم بالایی برخوردار باشد و وزن کمی به دست بیاورد.

جعبه مقوایی چیست

انواع جعبه مقوایی ارزان برای بسته‌بندی

جعبه‌های مقوایی انواع مختلفی دارند تا بتوان از آن‌ها برای بسته‌بندی استفاده کرد. به طور کلی انواع جعبه مقوایی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

جعبه مقوایی ارزان ساده

این نوع جعبه‌ها هیچ طراحی خاصی ندارند و فقط از مقوا برای ساخت جعبه ساده استفاده شده است. سایزهای مختلفی برای آن در نظر گرفته می‌شود تا به راحتی بتوان هر کالایی را در آن‌ها قرار داد. می‌توانید از این بسته‌ها برای بسته‌بندی کردن کالای دلخواه خود استفاده کنید تا هم حمل و نقل آن راحت‌تر باشد و هم مانع از رسیدن آسیب به کالا شود. از طرفی این جعبه‌های ساده به دلیل این که ارزان قیمت هستند، برای انبار کردن کالاها بسیار مناسب هستند و می‌توان از آن‌ها برای استفاده در بایگانی شرکت‌ها استفاده کرد.

زمانی که تصمیم به اسباب کشی می‌گیرید، به وسیله­ای نیاز دارید تا بتوانید لوازم را در داخل آن قرار دهید. حمل و نقل کردن آن‌ها بدون بسته‌بندی خطر آسیب و شکستن آن‌ها را بالا می‌برد. به همین دلیل، می‌توانید از جعبه مقوایی ارزان استفاده کنید تا حمل و نقل در هنگام اسباب کشی بسیار راحت شود. اگر تا به حال چیزی را از پست دریافت کرده باشید، می‌بینید که از بسته‌بندی خاصی برای کالاها استفاده می‌کنند تا در هنگام ارسال آسیب نبینند. این بسته‌بندی همان جعبه مقوایی ارزان است که برای ارسال کالای پستی بسیار به صرفه خواهد بود.

جعبه مقوایی ارزان مدل کیبوردی

این نوع جعبه‌ها برای انبار کردن یا حمل و نقل مناسب نیستند، چون ظاهر ساده­ای ندارند و برای ساخت آن‌ها مدل خاصی انتخاب شده است. طراحی این جعبه مانند جعبه پیتزا است و برای بسته شدن دو زائده در کنار آن طراحی شده است. زمانی که در جعبه را می‌بندید، این زائده‌ها درون جعبه می‌روند و در به طور کامل بسته می‌شود. از آن جایی که اندازه‌های کوچک‌تری برای سایز بندی این نوع جعبه مقوایی ارزان انتخاب می‌شود، به همین خاطر بهتر است که از کالاهای کوچک‌تر برای بسته‌بندی استفاده کنید.

کالاهای زیادی قابل بسته‌بندی با این جعبه‌ها هستند که شامل مجسمه، پوشاک، کتاب، لوازم آرایشی و ظروف می­شوند. اکثر ظرف­هایی که خریداری می‌کنید با استفاده از این جعبه­ها بسته‌بندی شده­اند. به همین خاطر، باز کردن آن‌ها بسیار راحت است پس از استفاده می‌توان، دوباره آن‌ها را به جای خود بازگرداند.

جعبه مقوایی ارزان چاپی

جعبه‌های چاپی مانند جعبه‌های ساده هستند با این تفاوت که معمولاً متن درخواستی یا لوگو موردنظر روی آن‌ها چاپ می‌شود. این نوع بسته‌بندی عمدتاً توسط فروشگاه‌ها یا شرکت پست استفاده می‌شود که روی آن نیاز به درج نام فرستنده و گیرنده خواهد بود. طراحی آن‌ها نیز بسیار ساده است و در هر سایزی که تولید شوند، محلی برای درج متن موردنظر اختصاص داده خواهد شد.

طرح درج فرستنده و گیرنده در ابتدا توسط شرکت پست استفاده شد و پس از آن فروشگاه‌های کوچک و آنلاین شاپ‌ها نیز توانستند، از این طرح الهام بگیرند و لوگوی برند خود را روی جعبه‌هایی که ارسالشان توسط خودشان انجام می‌شود، درج کنند. این جعبه‌ها مقاومت زیادی دارند و اگر قصد ارسال کالاهای حساس و سنگین را دارید، می‌توانید از مقوا سه لایه برای انتخاب جعبه استفاده کنید. لوازم برقی، لوازم آرایشی، مواد غذایی و کیف و کفش از جمله کالاهایی هستند که می‌توانید آن‌ها را با استفاده از جعبه مقوایی ارزان چاپ، بسته‌بندی و ارسال کنید.

جعبه مقوایی ارزان کفش

این نوع جعبه طراحی شبیه به جعبه کیبوردی دارد. فقط یک تفاوت دارد، آن هم این است که درب آن زائده ندارد و به طور کامل در جعبه قفل می‌شود. اگر تا به حال لپ تاپ خریده باشید، متوجه می‌شوید که درب آن همانند این بسته‌بندی باز و بسته خواهد شد. اندازه و سایز بندی آن بزرگ‌تر از جعبه کیبوردی است، به همین خاطر، بیش­تر برای بسته‌بندی کردن کفش به کار می‌رود. اگر قصد دارید کالاهای کوچک‌تری را بسته‌بندی کنید، بهتر است که از نوع کیبوردی استفاده کنید. علاوه بر کفش، میتوانید کالاهای دیگری که وزن کمی داشته باشند را هم در این نوع جعبه قرار دهید.

جعبه مقوایی دایکات

تولید جعبه مقوایی معمولاً به صورت سفارشی است و خواسته مشتری برای تعیین سایز و اندازه در نظر گرفته می‌شود. برای بسته‌بندی لوازم آرایشی، اسباب بازی و عطر و ادکلن از این نوع جعبه استفاده خواهد شد.

انواع جعبه مقوایی ارزان برای بسته‌بندی                 

چگونه می‌توان یک جعبه مقوایی ارزان و با کیفیت خرید؟

با توجه به این که جعبه مقوایی ارزان بیش­تر برای بسته‌بندی کالاها به کار می‌رود، در نتیجه شرکت‌ها ترجیح می‌دهند که این محصول را در تعداد و تیراژ بالا تولید کنند که معمولاً بالای 1000 عدد را انتخاب می‌کنند. اگر شرکت­ها بخواهند در تعداد پایین‌تر جعبه­ها را سفارش دهند، صرفه اقتصادی نخواهد داشت و قیمت تمام شده بیش­تر خواهد شد.

برخی افراد تصور می‌کنند که تعداد هزار جعبه بسیار زیاد است و نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این تصور غلط است و بهتر است به جای خرید تک و تعداد کم به خرید عمده روی بیاورید تا در هزینه شما صرفه جویی شود. اگر به صورت ماهانه به تعداد بالایی جعبه نیاز دارید، به جای این که این جعبه‌ها را ماهانه خریداری کنید، بهتر است تعداد زیادی از آن‌ها را برای مدت طولانی نگهداری کنید تا در هزینه تمام شده برای خرید به میزان زیاد صرفه جویی شود.

از طرفی، وجود تورم دلیل خوبی برای خرید زودهنگام جعبه مقوایی ارزان خواهد بود. به این نکته توجه کنید، در صورت خرید تعداد بالای جعبه‌ها، بهتر است آن‌ها را در یک محیط خشک و تاریک نگهداری کنید، زیرا مستعد جذب رطوبت و پوسیدگی در صورت تابش نور خورشید خواهند بود. در هر بار خرید با تعداد بالای هزار، مبلغ مشخصی از قیمت جعبه مقوایی ارزان کم خواهد شد. این مبلغ هر چه تعداد جعبه‌ها بیش­تر باشند، بالاتر خواهد رفت. درصد تعیین شده از 5 شروع می‌شود و بالاترین رقم آن به 10 درصد می‌رسد.

سعی کنید با توجه به نیاز خود خرید جعبه مقوایی ارزان را سفارش دهید. یعنی اگر کار شما به گونه‌ای است که به تعداد زیادی جعبه نیاز ندارید، می‌توانید حداقل تیراژ یعنی 1000 عدد را انتخاب کرده و برای مدت زیادی آن‌ها را نگهداری کنید.

جهت دریافت مشاوره شماره تماس خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۱۲۰۶۹۸

 

چگونه می‌توان یک جعبه مقوایی ارزان و با کیفیت خرید؟

راه‌های سفارش جعبه‌های مقوایی ارزان و با کیفیت

برای خرید و سفارش جعبه مقوایی ارزان، می‌توانید از راه‌های مختلفی استفاده کنید. در درجه اول باید مشخص کنید که از جعبه‌های معمولی می‌خواهید استفاده کنید یا سفارشی. اگر جعبه مدنظر شما سفارشی باشد، زمان و هزینه بیش­تری را نیاز خواهد داشت. این هزینه شامل چاپ لوگوی برند شما روی جعبه‌ها خواهد بود.

این لوگوها می‌توانند به صورت ساده یا رنگی باشند که در صورت چاپ به صورت رنگی باید هزینه بیش­تری بپردازید. انتخاب گزینه چاپ رنگی می‌تواند، تأثیرات بیش­تری روی مخاطب بگذارد و مخاطب تشخیص می‌دهد که وقت زیادی برای سفارش او صرف کرده­اید. همین امر رضایت او را نسبت به خدمات شما بالا برده و موجب خریدهای بعدی نیز خواهد شد.

اگر برای شما کمیت مهمتر از کیفیت است، می‌توانید از طرح‌های ساده استفاده کنید تا هم هزینه کمتری داشته باشند و هم سریع‌تر به دست شما برسند. این جعبه‌ها از قبل تولیدشده‌اند و اگر تیراژ پایین بخواهید به سرعت به دست شما می‌رسند.

در صورتی که تعداد بالایی جعبه بخواهید، می‌توانید سفارش دهید و منتظر بمانید تا سفارش شما تکمیل شود. زمانی که تعیین کردید چه نوع سفارشی مدنظرتان است، می‌توانید از راه‌های مختلف ارتباطی استفاده کنید. تماس تلفنی یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با آن سفارش خود را ثبت کنید. یکی دیگر از راه‌ها مراجعه حضوری به شرکت و ثبت سفارش خواهد بود.

راه‌های سفارش جعبه‌های مقوایی ارزان و با کیفیت

قیمت جعبه مقوایی به چه عواملی بستگی دارد؟

برای خرید جعبه مقوایی ارزان، لازم است که قبل از ثبت سفارش قیمت نهایی آن را بدانید. قیمت جعبه مقوایی ارزان بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌گردد که به شرح زیر هستند:

  • تعداد سفارش: همان­طور که اشاره کردیم، معمولاً حداقل تعداد سفارش را هزار عدد در نظر می‌گیرند که می‌توانید آن را به راحتی سفارش دهید. در صورت تمایل به خرید تعداد بیش­تر باید به صورت جداگانه سفارش بدهید. هر چه تعداد سفارش بالاتر باشد، قیمت بیش­تری هم باید بپردازید.
  • متریال و نوع مقوا: شاید فکر کنید که مقوای استفاده شده برای این جعبه­ها فقط یک نوع دارند، اما این تصور شما اشتباه است و معمولاً چند نوع مقوا برای ساخت جعبه مقوایی ارزان در نظر گرفته می‌شود. هر چه جنس مقوای در نظر گرفته شده درجه یک‌تر باشد، هزینه تولید جعبه بیش­تر خواهد شد. اگر بودجه زیادی در اختیار ندارید، بهتر است که از مقواهایی با کیفیت پایین‌تر استفاده کنید.
  • ضخامت مقوا: ضخامت جعبه‌ها با توجه به نوع کالایی که درون آن‌ها قرار می‌گیرد، متفاوت است. مقواهای تک لایه بسیار ارزان‌تر از مقواهای سه لایه هستند و برای آن‌ها هزینه کمتری صرف شده است. هر چه ضخامت مقوای استفاده شده در جعبه‌ها بیش­تر باشد، هزینه تمام شده برای هر عدد بیش­تر خواهد بود.
  • اندازه جعبه‌ها: کالاها و محصولاتی که در جعبه‌ها قرار می‌گیرند، اندازه یکسانی ندارند. برخی از آن‌ها بزرگ‌تر هستند و به فضای بیش­تری نیاز دارند. به همین دلیل، تولید کنندگان، سایزبندی مختلفی برای تولید جعبه مقوایی ارزان در نظر می‌گیرند. هنگام سفارش دادن دست شما کاملاً باز است. می‌توانید تمام جعبه‌های خود را در یک اندازه سفارش دهید.
  • گرماژ :گرماژ ویژگی است که کیفیت نهایی محصولات تولید شده از کاغذ و مقوا را در صنعت چاپ تعیین می‌کند. هر چه گرماژ تعیین شده برای تولید جعبه مقوایی بیش­تر باشد، محصول تولید شده ضخامت بیش­تری خواهد داشت.

قیمت جعبه مقوایی به چه عواملی بستگی دارد؟

مشخصات جعبه مقوایی ارزان

جعبه مقوایی ارزان دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر جعبه‌ها متمایز می‌کنند. بهتر است که این مشخصات را بررسی کنیم:

  • قابل تهیه در ضخامت‌های مختلف

زمانی که شما از محصولات شکستنی استفاده می‌کنید، مقواهای سه لایه برای ساخت جعبه مقوایی ارزان به کار می‌رود. این در حالی است که برای محصولات عادی از مقوای دو لایه استفاده می‌شود. این امر بدین معنی است که ضخامت‌های مختلف برای انتخاب جعبه‌ها در دسترس شما خواهد بود.

  • سبک بودن

از آن جایی که در تهیه مقواها از چوب استفاده می‌شود، باید آن‌ها را به گونه‌ای پردازش کنند تا وزن زیادی نداشته باشد. به همین دلیل، در جعبه‌های مقوایی از چوب فشرده استفاده می‌شود تا در اثر تراکم بالا وزن آن‌ها کم شود.

  • امکان چاپ

بهتر است بدانید که مقوای استفاده شده در جعبه مقوایی به گونه‌ای است که امکان چاپ انواع متن‌ها روی آن وجود دارد. شما می‌توانید متن یا لوگو دلخواه خود را به هر رنگی که مایل باشید، روی جعبه چاپ کنید و محصول موردنظر خود را درون آن قرار دهید.

  • دوستدار محیط زیست

جعبه مقوایی می­تواند به حل بسیاری از مشکلات محیط زیست کمک کند و هیچ آلودگی به آن وارد خواهد کرد. این جعبه‌ها به دلیل تهیه شدن از چوب قابل بازیافت هستند و می‌توان از آن‌ها دوباره استفاده کرد. هزینه تولید آن‌ها ارزان است و بسیار به نفع هستند. بنابراین، کسب و کارها مجبور به صرف هزینه زیاد برای بسته‌بندی محصولات نیستند.

  • قابل رنگ آمیزی

علاوه بر مدل و طرح دلخواه، می­توانید جعبه‌های رنگی نیز سفارش دهید. برای تولید آن­ها به رنگ نیاز است که در حین تولید اضافه می­شوند. یکی از مزیت­های رنگی کردن جعبه مقوایی ارزان این است که می‌توانید به راحتی توجه مخاطب را به محصولات خود جلب کنید و باعث افزایش رضایت آن­ها شوید.

جعبه­ های رنگی جلوه بیش­تری نسبت به جعبه­های ساده دارند که هیچ جذابیتی برای مشتری نداشته و احتمالاً بعد از باز کردن، آن را دور خواهد انداخت. سعی کنید از رنگ­های شاد و ملایم برای جعبه‌ها استفاده کنید تا لوگو و متن موردنظر به خوبی روی آن مشخص باشد.

مشخصات جعبه مقوایی ارزان

جهت دریافت مشاوره شماره تماس خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۱۲۰۶۹۸

خرید جعبه مقوایی ارزان

انتخاب جعبه­ای که کاملاً مناسب بسته‌بندی باشد و از استحکام کافی نیز برخوردار باشد کار دشواری است. در هنگام خرید باید به نکات مختلفی توجه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. جعبه مقوایی ارزان می‌تواند، یک انتخاب خوبی برای کسب و کارها و ارسال محصولات خواهد بود. کیفیت و قیمت جعبه مقوایی ارزان بازیافتی بسیار متفاوت است و اگر هنگام خرید مشاهده کردید که قیمت بسیار پایین است، احتمالاً از مواد بازیافتی برای تولید جعبه مقوایی ارزان استفاده شده است.

اگر قصد خرید جعبه مقوایی ارزان از افرا گرافیک را دارید، بهتر است همان‌طور که اشاره کردیم، به صورت عمده خرید خود را انجام دهید. اگر قصد دارید این جعبه‌ها را به تعداد بالایی خریداری کنید، باید از قبل آن‌ها را سفارش دهید تا در موعد معین آماده شوند.

داشتن این جعبه‌ها برای هر کسب و کاری که قصد ارسال محصولات و فروش آن‌ها را دارد، لازم است و بدون بسته‌بندی مناسب نمی‌توانید، محصولات خود را به فروش برسانید. اگر بسته‌بندی مناسب برای کالاها نداشته باشید، ممکن است در طول حمل و نقل آسیب زیادی ببینند یا اگر شکستنی باشند، در طول مسیر بشکنند.

هر چقدر سعی کنید این بسته‌ها را ارزان‌تر خریداری کنید، به نفعتان خواهد بود و سود بیش­تری برای کسب و کار شما خواهد داشت. در این مطلب به دو روش خرید اشاره کردیم که یکی از آن‌ها حضوری و دیگری تلفنی بود. از آن جایی که خرید حضوری می‌تواند، انرژی زیادی از فرد بگیرد و اکثر صاحبان کسب و کار وقت کافی برای این کار را ندارند، پیشنهاد می‌شود که از خرید آنلاین استفاده کنند که بسیار مقرون به صرفه و ساده خواهد بود.

کافی است به سایت افرا گرافیک مراجعه کرده و در بخش جعبه مقوایی ارزان انواع محصولات را مشاهده کنید. با انتخاب محصول موردنظر خود کافی است با شماره تماس درج شده در سایت تماس بگیرید و مشخصات سفارش خود را به کارشناسان اعلام کنید.

خرید جعبه مقوایی ارزان

قیمت جعبه مقوایی ارزان

از آن جایی که جعبه‌های مقوایی شبیه به هم نیستند و در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند، قیمت مشخصی هم ندارند. بهتر است از قبل درباره قیمت جعبه مقوایی ارزان هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و بعد سفارش خود را ثبت کنید. برای تعیین قیمت جعبه مقوایی ارزان باید اندازه جعبه، میزان ضخامت و تعداد جعبه مقوایی ارزان را به تولید کننده اعلام کنید تا بتواند یک قیمت مشخص به شما اعلام کند.

 اگر قصد سفارش ویژه را داشته باشید و بخواهید متن و لوگوی دلخواه را روی جعبه‌ها به چاپ برسانید، هزینه آن هم به قیمت نهایی اضافه خواهد شد.

قیمت جعبه مقوایی ارزان

افرا گرافیک، بهترین فروشگاه خرید جعبه مقوایی ارزان

جعبه مقوایی یکی از گزینه‌های مناسب برای حمل و نقل بسته‌بندی است که از کاغذ سنگین و ضخیم معروف به مقوا ساخته شده است. مقوا یکی از محبوب‌ترین موادی است که برای بسته‌بندی کالاها و محصولات استفاده می‌شود، زیرا می‌توان آن را به راحتی شکل داد و طراحی کرد تا ظاهری زیبا و مورد پسند داشته باشد. همچنین می‌توان آن را به ضخامت‌های مختلف درآورد. معرفی جعبه مقوایی ارزان توانست تحول زیادی در صنایع مختلف به وجود بیاورد و بسته‌بندی محصولات را راحت‌تر از قبل کند.

افرا گرافیک، بهترین فروشگاه خرید جعبه مقوایی ارزان

سخن پایانی

نیاز خریداران برای خرید جعبه مقوایی ارزان یکسان نیست و هر خریدار به تعداد مشخصی جعبه نیاز دارد. ما در افرا گرافیک با تجربه چند ساله در زمینه تولد جعبه مقوایی ارزان فعالیت می‌کنیم. برای سفارش کافی است که با ما تماس بگیرید. ما کیفیت بالای جعبه‌های تولیدی را به طور کامل ضمانت خواهیم کرد. اگر طرح خاصی مد نظر شما است می­توانید این طرح را با تیم پشتیبانی در میان گذاشته و کارتن­ها را به همان صورت دریافت کنید. از طریق راه­های ارتباطی با مشاوران ما در زمینه خرید انواع جعبه صحبت کرده و تمام سوالاتتان را بپرسید.س

سوالات متداول

هزینه و قیمت چاپ جعبه مقوایی به ابعاد، سایز و نوع مواد سازنده مقوا و روکش بستگی دارد که شما میتوانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوین افراگرافیک ارتباط برقرار کنید.

از طریق تماس با کارشناسان افراگرافیک، از طریق باکس پایین سمت راست و یا از طریق ایمیل یا شبکه اجتماعی اینستاگرام میتوانید از نحوه ثبت سفارش مطلع شوید.

تفاوت جعبه مقوایی با لمینتی در استحکام جعبه هست و جعبه لمینتی محکم تر هست به دلیل اینکه مقوا پس از چاپ بر روی کارتن ضخیم لمینت و یا چسبیده میشود که استحکام جعبه چند برابر خواهد شد.

بله؛ شاید کمی هزینه بر باشد؛ اما غیرممکن نیست.

اگر به دنبال حرفه ای ترین خدمات طراحی و چاپ هستید، برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

0/5 (0 نظر)
سبد خرید