جهت دریافت مشاوره شماره تماس خود را ثبت کنید

هارد باکس

جعبه هارد باکس هدیه

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

جعبه هاردباکس دستمال کاغذی

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس اریب

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس اریب سه تیکه

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس بازی

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس پروانه ای

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس تبلیغاتی

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس جعبه دار

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس جواهرات

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس خاص منظور

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس دو تیکه لولایی

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس دوتیکه

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس سایز بزرگ

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس سه تیکه

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هارد باکس عطر و ادکلن

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

مراحل ساخت هارد باکس

ارتباط با کارشناسان بخش طراحی افراگرافیک و بررسی طرح و مشاوره در این زمینه
info@afragraphic.com
09127278295

مرحله اول

اتد زدن طبق بررسی های بعمل آمده و مشاوره های صورت گرفته در مورد شکل، رنگ، چیدمان و جمع آوری اطلاعات لازم جهت طراحی

مرحله دوم

نهایی کردن یکی از اتدهای طراحی و انجام پروژه بر مبنای اتد تایید شده تا به انتها و تغییرات نهایی و پرینت نهایی و تحویل به مشتری

مرحله سوم

هارد باکس چیست

حتماً در هنگام خرید جواهرات و ساعت، جعبه‌های سختی که اکثراً طراحی‌های زیبایی دارند را دیده‌اید. این جعبه‌ها با نام هاردباکس، معروف هستند. اکثر این جعبه‌های طراحی و رنگ‌های زیبایی دارند و به‌عنوان جعبه هدیه نیز استفاده می‌شوند. بسیاری از فروشندگان محصولات نیز به خرید هاردباکس و ارائه محصولات خود در این مدل جعبه‌ها ترغیب شده‌­اند. در سال­های اخیر به دلیل توجه بیش­تر مردم به ظاهر زیبای محصولات، فروش عمده هاردباکس رونق زیادی پیدا کرده است.

هاردباکس‌­ها بیش­تر برای بسته‌بندی محصولات گران­قیمت، مانند زیورآلات و همین­طور برای محصولاتی که نیاز به جعبه‌های محکم، برای محافظت در برابر آسیب دارند، مانند انواع ظروف چینی و کریستال، مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرسشی که برای افرادی که به تازگی اقدام به ارائه محصولات خود در انواع هاردباکس کرده‌­اند، پیش می آید این است که از کجا می‌­توانند، مدل­‌های مختلف هاردباکس‌ها را ببینند و اینترنتی و غیرحضوری خرید عمده انجام دهند. انتخاب بین سایت‌­های متنوعی که در اینترنت با این هدف راه‌اندازی شده‌اند؛ سخت است.

فروش عمده هاردباکس افراگرافیک

چرا بهتر است از جعبه هاردباکس برای ارائه محصولات استفاده کرد؟ انواع مدل هاردباکس کدام است؟ هرکدام از مدل­ها برای چه نوع محصولی مناسب است؟ مزایای خرید و فروش عمده هاردباکس چیست؟ تمام این موارد و سؤالات دیگر را در این مقاله پاسخ خواهیم داد، بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

بسیاری از فروشگاه‌­ها نیاز دارند که برای ارائه محصولاتشان به مشتری‌­ها از انواع هاردباکس در ابعاد مختلف استفاده کنند. از طرفی به‌­راحتی می­توان، لوگوی برند را روی هاردباکس اجناس چاپ کرد که خود، روشی برای تبلیغ برند محصول است. بسیاری از اجناس نیز، برای جلوگیری از هرگونه آسیب، باید در جعبه‌­های مخصوص نگهداری و عرضه شوند. بنابراین با توجه به تقاضا بالا، برای خرید هاردباکس، توسط فروشندگان محصولات مختلف، تولیدکننده‌های هاردباکس اقدام به فروش عمده این محصول کرده‌اند.

فروش عمده هاردباکس دارای مزایای زیادی است، از جمله صرفه‌جویی در هزینه و زمان، امکان خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده و امکان خرید غیرحضوری. بنابراین بسیاری از فروشندگان، به این شیوه خرید، روی آورده‌­اند. در مجموعه افراگرافیک، امکان فروش عمده هاردباکس فراهم‌شده است که مشتریان عزیز می‌­توانند، کاملاً بر اساس نیاز خود، ثبت سفارش کنند.

فروش عمده هاردباکس

هارد باکس چیست؟

هاردباکس­‌ها جعبه­‌های سختی هستند که برای بسته‌بندی انواعی از محصولات، مورد استفاده قرار می­گیرند. هاردباکس از موادی مانند فلز، مقوا، ام دی اف، چوب و پی وی سی، ساخته شده است و به‌عنوان از چرم مصنوعی، کاغذهای رنگی و گالینگور به عنوان تزئین استفاده می شود. هاردباکس‌­ها را می­توان، از مواد بازیافتی یا قابل بازیافت درست کرد، بنابراین موجب آسیب به محیط زیست، نمی­‌شوند.

معمولاً این جعبه‌­ها، نسبت به جعبه­‌ مقوایی ساده، دارای استحکام و مقاومت بیش­تر در برابر ضربه هستند و به نگهداری و تحویل ایمن کالا بسته‌بندی شده از مبدأ به مقصد، کمک می‌کنند. حمل محصولات در این جعبه‌ها در مسافت‌­های طولانی امکان­پذیر است و موجب محافظت محصول، در مقابل گرما و سرما می شود.

هاردباکس برای بسته‌­بندی اجناس گران، مانند زیورآلات، ساعت و عطر کاربرد دارند. شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی از هاردباکس وجود دارد که می‌توانید، از بین آن­ها انتخاب کنید. تنوع مدل­های هاردباکس موجب شده است، به‌عنوان جعبه هدیه نیز در نظر گرفته شوند. برای اطمینان از سالم ماندن محصولات، استفاده از هاردباکس روش بسیار خوبی است.

انواع هارد باکس

یک تولیدکننده هاردباکس، مانند افراگرفیک، می تواند خرید انواع هاردباکس را برای مشتریان بسیار آسان کند. جنس هاردباکس‌­ها می­تواند، از مقوا ۲ میلی­متر یا ۳ میلی­متر به همراه رویه گالینگور، چرم، گلاسه یا کاغذ فانتزی باشد. تودوزی داخل جعبه، معمولاً از فوم یا پارچه است. هاردباکس در سایزها و شکل‌­های مختلف، بسته به نیاز مشتری، تولید می­شود. فروش عمده هاردباکس، به صورت سفارشی در این مجموعه امکان­پذیر است و تا 12 روز کاری، تضمین تحویل کالا دارد.

در ادامه، انواع هاردباکس تولیدشده در مجموعه افراگرافیک را معرفی می­کنیم:

انواع هاردباکس

  • هاردباکس دو تیکه: رایج ­ترین نوع هاردباکس است. همان­طور که از نام آن پیداست، از دو قطعه جداگانه – یک پایه و یک درب – تشکیل شده است که به خوبی با یکدیگر جفت و جور می­شوند، تا یک بسته محکم و ایمن ایجاد کنند. توجه داشته باشید که هاردباکس‌ دوتیکه در انواع مختلفی از جمله پلاستیکی، فلزی و چوبی موجود هستند.
  • هاردباکس کشویی: یک نوع هاردباکس به شکل جعبه کبریت است که یک تیکه آن به صورت کشویی در داخل تیکه دیگر، قرار می­گیرد. معمولاً از یک زبانه کوچک، برای بیرون کشیدن قسمت داخلی جعبه استفاده می شود. این طراحی، امکان دسترسی آسان به محتویات جعبه را فراهم می­کند و آن­ها را برای محصولاتی که نیاز به دسترسی مکرر یا نمایش دارند، ایده‌­آل می­کند. در نهایت، هاردباکس کشویی می‌توانند به شما کمک کنند تا محتوای مختلف را به صورت سازماندهی و ایمن نگهداری کنید و به نظم و ترتیب در محیط‌های مختلف بپردازید.
  • هاردباکس سه تیکه: هاردباکی سه تیکه شبیه جعبه­‌های دو تیکه است، اما یک لبه به بالای تیکه پایینی اضافه شده که حمایت و محافظت بیش­تری از محتویات جعبه ایجاد می کند. این طرح مخصوصاً برای اقلام سنگین یا ظریفی که در حین حمل و نقل و جابه‌جایی نیاز به بالشتک و پایداری بیش­تری دارند، مفید است.
  • هاردباکس مگنتی: جعبه به طور معمول از یک پایه و یک درب، تشکیل شده است. در درب و پایه جعبه آهن­ربا تعبیه شده است که در صورت بسته شدن، دو قطعه را جذب کرده و در کنار هم نگه می­دارد. وجود درب متصل به پایه با یک لولا، امکان باز و بسته شدن آسان جعبه را فراهم می­کند. هاردباکس مگنتی بیشتر برای محصولاتی، مانند جواهرات لوکس یا لوازم الکترونیکی شیک، ایده‌­آل است.

 هاردباکس سه تیکه

  • هاردباکس هدیه: این نمونه با طراحی‌­های منحصربه‌فرد دایره­ای یا چند ضلعی با رنگ‌­های جذاب و تزئیناتی مانند پاپیون تولید می­شود و برای قرار دادن انواع هدایا مناسب است. معمولاً طراحی هاردباکس هدیه از سایر نمونه­‌های مشابه، شیک­تر و زیباتر است.
  • هاردباکس اریب: دو تیکه این نمونه با لولایی به شکل اریب به یکدیگر متصل می­‌شوند. ظاهر این نمونه متفاوت و زیباست.
  • هاردباکس جواهرات: با وجودی که تمام نمونه­‌های هاردباکس افراگرافیک را می­توان، برای انواع مدل زیورآلات و جواهرات استفاده کرد، ولی لاین هاردباکس جواهرات با طراحی خاص و زیبا اختصاصا برای عرضه جواهرات آماده شده است. تودوزی این جعبه به­‌صورتی است که جواهرات به راحتی در گیره­‌ها و بالشتک‌­ها جای بگیرند و ثابت بمانند.
  • هاردباکس مواد غذایی: بعضی از انواع مواد غذایی، مانند آجیل، دم­نوش، چای، شیرینی و شکلات در جعبه­‌های مخصوص، عرضه می‌­شوند. این نمونه­‌ها، معمولاً به صورت مجلسی تهیه شده‌­اند و برای پذیرایی یا هدیه استفاده می­شوند. نکته مهم در تولید هاردباکس مواد غذایی، توانایی محافظت در مقابل گرما و سرماست تا مواد غذایی سالم بمانند. داخل این جعبه به­‌صورتی دسته بندی شده است که قطعات مواد غذایی به­ راحتی در آن­ها جای بگیرند.
  • هاردباکس عطر و ادکلن: سایر نمونه­‌های هاردباکس نیز، برای قرار دادن انواع عطر مناسب هستند. ولی این نمونه به­‌صورتی طراحی شده است که شیشه عطر، به­‌درستی در آن جای بگیرد و کاملاً در مقابل هرگونه ضربه و آسیب محافظت شود.

 هاردباکس مگنتی

  • هاردباکس بازی: این نمونه، برای قرار دادن اسباب ­بازی­های مختلف، مثل انواع لگوها، بوردگیم­‌ها و پازل مناسب است و امکان محافظت از اسباب بازی­‌های دارای قطعات ریز را فراهم می­کند.
  • هاردباکس محصولات پزشکی: بعضی از تجهیزات پزشکی مانند گوشی پزشکی، فشارسنج و غیره باید در جعبه‌های مناسب خود نگهداری شوند تا از هرگونه آسیب و ضربه در امان باشند. هاردباکس محصولات پزشکی به صورت کاملاً سفارشی در مجموعه افراگرافیک تولید و عرضه می شود.

مزایای استفاده از هاردباکس عمده

  • با خرید عمده هاردباکس می­توانید، لوگوی خود را روی تمام جعبه‌­ها به صورت یک شکل، چاپ کنید. این مسئله خود، موجب تبلیغ برند شما می­شود.
  • گاهی بعضی از جنس‌­های نامرغوب خارجی را می­بینید که به دلیل داشتن جعبه­‌های زیبا، متقاضی زیادی دارند. طراحی خوب و بسته‌­بندی زیبا هاردباکس می‌­تواند، موجب افزایش شانس فروش یک محصول شود. وقتی که طراحی هاردباکس تمام محصولات شما، یک شکل و زیبا باشد، موجب ترغیب مشتری به خرید محصول می­شود.
  • فروش عمده هاردباکس از نظر اقتصادی، بسیار با صرفه‌­تر از خرید تکی خواهد بود.
  • علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، با خرید عمده هاردباکس در زمان نیز، صرفه‌جویی می­شود.
  • در فروش عمده هاردباکس می­توان به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده هاردباکس خریداری کرد که همین امر موجب حذف بسیاری از هزینه‌­های دلالی می­شود.
  • از مزایای خرید عمده در مجموعه افرا گرافیک، امکان خرید به صورت غیرحضوری و باربری کالا به سرتاسر کشور است. این مسئله نیز، موجب صرفه­‌جویی در هزینه و زمان می­شود.

مزایای استفاده از هاردباکس عمده

عوامل تاثیر گذار استفاده از هاردباکس در فروش عمده هاردباکس

چرا باید از هاردباکس برای ارائه محصولات خود، استفاده کنیم؟ پاسخ این پرسش آسان است. اگر هاردباکس زیبا و کارآمد، خریداری کرده باشید، می­توانید به اهداف زیادی دست یابید از جمله ترغیب مشتری برای خرید محصول.

بعضی از محصولات مانند انواع مواد غذایی باید هاردباکس سفارشی خود را داشته باشند، تا هم به صورت مناسب و منظم در بسته‌­ها جای گیرند و هم در مقابل عوامل بیرونی مانند سرما، گرما و ضربه محافظت شوند، بنابراین با خرید عمده می­توانید، به صورت سفارشی، جعبه­‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

جهت دریافت مشاوره شماره تماس خود را ثبت کنید

کاربرد هارد باکس در صنایع متفاوت

با وجودی که تکنولوژی­ ساخت جعبه­‌های باکیفیت و زیبا، که بتوانند، محصولات را در مقابل عوامل بیرونی محافظت کنند؛ روز به روز پیشرفت بیش­تری کرده است؛ اما هنوز فقدان بسته­‌بندی های زیبا در بسیاری از صنایع به شدت احساس می­شود. به‌عنوان مثال، صنایع کشاورزی، که در زمینه بسته­‌بندی محصولات، بسیار عقب­تر از سایر صنایع است. نحوه ارائه محصول به مشتری، جزئیات ارائه محصولات، مانند رنگ و تزئینات روی جعبه محصول، یک عامل تعیین کننده رضایت آن است.

کاربرد هاردباکس در صنایع متفاوت

کاربرد هاردباکس در بعضی صنایع، بیش­تر از سایرین است. مثلا انواع محصولات کادویی در هاردباکس­های متنوع ارائه می‌شوند؛ مانند انواع زیورآلات طلا و بدل، انواع ساعت­ها، انواع عطرها، مجسمه‌­ها و ظروف کوچک چینی.

در صنایع غذایی، استفاده از انواع هاردباکس، برای بسته‌بندی پسته‌­های صادراتی، شیرینی‌­های سنتی مثل گز و سوهان، انواع دم­نوش و انواع شکلات­های پذیرایی، رایج است. مهم است که هاردباکس مواد غذایی به خوبی از محصول نگهداری کند تا تازگی و سلامت آن حفظ شود.

در زمینه تجهیزات پزشکی نیز استفاده از انواع هاردباکس برای نگهداری وسایل الکترونیکی، مانند دستگاه فشارسنج، مرسوم است.

از دیگر صنایع می­توان به صنعت اسباب­‌بازی‌سازی اشاره کرد که معمولاً اسباب بازی‌­های گران قیمت، در جعبه­‌های زیبا و شیک، عرضه می‌­شوند.

فرق بین فروش عمده هارد باکس و تک فروشی

امکان فروش عمده هاردباکس و تک فروشی در مجموعه افرا گرافیک، فراهم است. اما تفاوت‌­هایی بین این دو روش وجود دارد:

  • از نظر هزینه نهایی تمام شده، خرید عمده بسیار به­‌صرفه‌­تر است. هم به دلیل تخفیف عمده فروشی و هم به دلیل کاهش هزینه­‌های جانبی.
  • هر دو روش را می­توان، به صورت آنلاین خریداری کرد. ولی از نظر زمان تحویل کالا، هر دو مشابه هستند، پس در خرید عمده می­‌توان در مدت زمان یکسان تعداد بیش­تری هاردباکس تحویل گرفت.

فرق بین فروش عمده هاردباکس و تک فروشی

آیا فروش عمده هاردباکس صرفه اقتصادی دارد؟

تولید کننده جعبه هاردباکس ، قیمت آن را بر اساس جنس مورد استفاده و طراحی خاص آن، تعیین می­کنند. معمولاً بیش­تر تولیدی‌­ها با فروش عمده محصولات خود، درصدی تخفیف برای مشتریان در نظر می­گیرند، از طرفی با خرید هاردباکس به صورت عمده، در بسیاری از هزینه‌­ها، مانند هزینه طراحی هاردباکس، حمل و نقل و انبارداری، صرفه­‌جویی می­‌شود. با خرید مستقیم از تولیدکنندگان با حذف واسطه­‌ها، هزینه دلالی کالا نیز حذف می­شود. با این احتساب، خرید عمده هاردباکس به ازای هر دانه هاردباکس برای مشتری، قیمت نهایی کم­تری خواهد داشت.

مرکز فروش هارد باکس

انواع جعبه ی هاردباکس در مرکز فروش هاردباکس افراگرافیک با استفاده از بهترین متریال به دست مصرف کنندگان عزیز می رسد. کارشناسان و متخصصین برای ارائه محصولات از بالاترین استانداردها استفاده کرده تا بتواند رفاه و آسایش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهد.

نحوه ثبت سفارش هارد باکس عمده در افرا گرافیک

در مرحله اول باید با کارشناسان بخش طراحی افرا گرافیک از طریق ایمیل info@afragraphic.com یا شماره تماس ۰۹۱۲۷۲۷۸۲۹۵ ارتباط برقرار کنید تا طرح مورد نظر شما بررسی شود و در این زمینه مشاوره‌­های لازم را دریافت کنید. در این مرحله می­توانید، در مورد قیمت تمام شده محصول اطلاعات لازم را دریافت کنید.

در مرحله دوم، طراحان ما طبق بررسی­های به عمل آمده و مشاوره‌­های صورت گرفته در مورد شکل، رنگ، چیدمان و جمع آوری اطلاعات لازم جهت طراحی، نمونه اولیه محصول را، اتد می­زنند و در اختیار مشتری عزیز قرار می­دهند.

در مرحله آخر یکی از اتدهای طراحی شده نهایی می­شود و پروژه بر مبنای اتد تایید شده، شروع به انجام می­‌شود. تا پرینت نهایی ممکن است، تغییراتی بر اساس خواسته مشتری انجام گیرد و در نهایت در مدت زمان مقرر، هاردباکس نهایی به مشتری، تحویل داده می­شود.

لازم به ذکر است که در مجموعه افرا گرافیک می­توان تمام مراحل از سفارش تا تحویل کالا را کاملاً به صورت غیرحضوری انجام داد که این امر موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان مشتری عزیز می‌شود.

نحوه ثبت سفارش هاردباکس عمده در افرا گرافیک

فروش عمده هاردباکس در مجموعه فراگرافیک

نیاز به بسته­‌بندی چیزی در یک جعبه زیبا دارید؟ بسته‌­بندی که محصول را از آسیب محافظت کند، محکم و قابل اعتماد و درعین حال زیبا و شیک باشد؟ می­خواهید، برند خود را از طریق بسته‌بندی محصول تبلیغ کنید؟ پس سایت مناسبی را پیدا کرده­اید. افرا گرافیک تولید کننده هاردباکس در مدل­ها و طراحی متنوع و به صورت سفارشی می­باشد و فروش عمده هاردباکس را انجام می‌دهد. افرا گرافیک طیف وسیعی از هاردباکس‌­ها را برای مقاصد تجاری و عمده فروشی در دسترس مشتریان قرار می­دهد؛ بنابراین، بدون اتلاف وقت بیش­تر، همین حالا سفارش خود را در افرا گرافیک ثبت کنید.

حتماً در هنگام خرید جواهرات و ساعت، جعبه‌های سختی که اکثراً طراحی‌های زیبایی دارند را دیده‌اید. این جعبه‌ها با نام هاردباکس، معروف هستند. اکثر این جعبه‌های طراحی و رنگ‌های زیبایی دارند و به‌عنوان جعبه هدیه نیز استفاده می‌شوند. بسیاری از فروشندگان محصولات نیز به خرید هاردباکس و ارائه محصولات خود در این مدل جعبه‌ها ترغیب شده‌­اند. در سال­های اخیر به دلیل توجه بیش­تر مردم به ظاهر زیبای محصولات، فروش عمده هاردباکس رونق زیادی پیدا کرده است.

هاردباکس‌­ها بیش­تر برای بسته‌بندی محصولات گران­قیمت، مانند زیورآلات و همین­طور برای محصولاتی که نیاز به جعبه‌های محکم، برای محافظت در برابر آسیب دارند، مانند انواع ظروف چینی و کریستال، مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرسشی که برای افرادی که به تازگی اقدام به ارائه محصولات خود در انواع هاردباکس کرده‌­اند، پیش می آید این است که از کجا می‌­توانند، مدل­‌های مختلف هاردباکس‌ها را ببینند و اینترنتی و غیرحضوری خرید عمده انجام دهند. انتخاب بین سایت‌­های متنوعی که در اینترنت با این هدف راه‌اندازی شده‌اند؛ سخت است.

فروش عمده هاردباکس افراگرافیک

چرا بهتر است از جعبه هاردباکس برای ارائه محصولات استفاده کرد؟ انواع مدل هاردباکس کدام است؟ هرکدام از مدل­ها برای چه نوع محصولی مناسب است؟ مزایای خرید و فروش عمده هاردباکس چیست؟ تمام این موارد و سؤالات دیگر را در این مقاله پاسخ خواهیم داد، بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

بسیاری از فروشگاه‌­ها نیاز دارند که برای ارائه محصولاتشان به مشتری‌­ها از انواع هاردباکس در ابعاد مختلف استفاده کنند. از طرفی به‌­راحتی می­توان، لوگوی برند را روی هاردباکس اجناس چاپ کرد که خود، روشی برای تبلیغ برند محصول است. بسیاری از اجناس نیز، برای جلوگیری از هرگونه آسیب، باید در جعبه‌­های مخصوص نگهداری و عرضه شوند. بنابراین با توجه به تقاضا بالا، برای خرید هاردباکس، توسط فروشندگان محصولات مختلف، تولیدکننده‌های هاردباکس اقدام به فروش عمده این محصول کرده‌اند.

فروش عمده هاردباکس دارای مزایای زیادی است، از جمله صرفه‌جویی در هزینه و زمان، امکان خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده و امکان خرید غیرحضوری. بنابراین بسیاری از فروشندگان، به این شیوه خرید، روی آورده‌­اند. در مجموعه افراگرافیک، امکان فروش عمده هاردباکس فراهم‌شده است که مشتریان عزیز می‌­توانند، کاملاً بر اساس نیاز خود، ثبت سفارش کنند.

فروش عمده هاردباکس

هارد باکس چیست؟

هاردباکس­‌ها جعبه­‌های سختی هستند که برای بسته‌بندی انواعی از محصولات، مورد استفاده قرار می­گیرند. هاردباکس از موادی مانند فلز، مقوا، ام دی اف، چوب و پی وی سی، ساخته شده است و به‌عنوان از چرم مصنوعی، کاغذهای رنگی و گالینگور به عنوان تزئین استفاده می شود. هاردباکس‌­ها را می­توان، از مواد بازیافتی یا قابل بازیافت درست کرد، بنابراین موجب آسیب به محیط زیست، نمی­‌شوند.

معمولاً این جعبه‌­ها، نسبت به جعبه­‌ مقوایی ساده، دارای استحکام و مقاومت بیش­تر در برابر ضربه هستند و به نگهداری و تحویل ایمن کالا بسته‌بندی شده از مبدأ به مقصد، کمک می‌کنند. حمل محصولات در این جعبه‌ها در مسافت‌­های طولانی امکان­پذیر است و موجب محافظت محصول، در مقابل گرما و سرما می شود.

هاردباکس برای بسته‌­بندی اجناس گران، مانند زیورآلات، ساعت و عطر کاربرد دارند. شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی از هاردباکس وجود دارد که می‌توانید، از بین آن­ها انتخاب کنید. تنوع مدل­های هاردباکس موجب شده است، به‌عنوان جعبه هدیه نیز در نظر گرفته شوند. برای اطمینان از سالم ماندن محصولات، استفاده از هاردباکس روش بسیار خوبی است.

انواع هارد باکس

یک تولیدکننده هاردباکس، مانند افراگرفیک، می تواند خرید انواع هاردباکس را برای مشتریان بسیار آسان کند. جنس هاردباکس‌­ها می­تواند، از مقوا ۲ میلی­متر یا ۳ میلی­متر به همراه رویه گالینگور، چرم، گلاسه یا کاغذ فانتزی باشد. تودوزی داخل جعبه، معمولاً از فوم یا پارچه است. هاردباکس در سایزها و شکل‌­های مختلف، بسته به نیاز مشتری، تولید می­شود. فروش عمده هاردباکس، به صورت سفارشی در این مجموعه امکان­پذیر است و تا 12 روز کاری، تضمین تحویل کالا دارد.

در ادامه، انواع هاردباکس تولیدشده در مجموعه افراگرافیک را معرفی می­کنیم:

انواع هاردباکس

  • هاردباکس دو تیکه: رایج ­ترین نوع هاردباکس است. همان­طور که از نام آن پیداست، از دو قطعه جداگانه – یک پایه و یک درب – تشکیل شده است که به خوبی با یکدیگر جفت و جور می­شوند، تا یک بسته محکم و ایمن ایجاد کنند. توجه داشته باشید که هاردباکس‌ دوتیکه در انواع مختلفی از جمله پلاستیکی، فلزی و چوبی موجود هستند.
  • هاردباکس کشویی: یک نوع هاردباکس به شکل جعبه کبریت است که یک تیکه آن به صورت کشویی در داخل تیکه دیگر، قرار می­گیرد. معمولاً از یک زبانه کوچک، برای بیرون کشیدن قسمت داخلی جعبه استفاده می شود. این طراحی، امکان دسترسی آسان به محتویات جعبه را فراهم می­کند و آن­ها را برای محصولاتی که نیاز به دسترسی مکرر یا نمایش دارند، ایده‌­آل می­کند. در نهایت، هاردباکس کشویی می‌توانند به شما کمک کنند تا محتوای مختلف را به صورت سازماندهی و ایمن نگهداری کنید و به نظم و ترتیب در محیط‌های مختلف بپردازید.
  • هاردباکس سه تیکه: هاردباکی سه تیکه شبیه جعبه­‌های دو تیکه است، اما یک لبه به بالای تیکه پایینی اضافه شده که حمایت و محافظت بیش­تری از محتویات جعبه ایجاد می کند. این طرح مخصوصاً برای اقلام سنگین یا ظریفی که در حین حمل و نقل و جابه‌جایی نیاز به بالشتک و پایداری بیش­تری دارند، مفید است.
  • هاردباکس مگنتی: جعبه به طور معمول از یک پایه و یک درب، تشکیل شده است. در درب و پایه جعبه آهن­ربا تعبیه شده است که در صورت بسته شدن، دو قطعه را جذب کرده و در کنار هم نگه می­دارد. وجود درب متصل به پایه با یک لولا، امکان باز و بسته شدن آسان جعبه را فراهم می­کند. هاردباکس مگنتی بیشتر برای محصولاتی، مانند جواهرات لوکس یا لوازم الکترونیکی شیک، ایده‌­آل است.

 هاردباکس سه تیکه

  • هاردباکس هدیه: این نمونه با طراحی‌­های منحصربه‌فرد دایره­ای یا چند ضلعی با رنگ‌­های جذاب و تزئیناتی مانند پاپیون تولید می­شود و برای قرار دادن انواع هدایا مناسب است. معمولاً طراحی هاردباکس هدیه از سایر نمونه­‌های مشابه، شیک­تر و زیباتر است.
  • هاردباکس اریب: دو تیکه این نمونه با لولایی به شکل اریب به یکدیگر متصل می­‌شوند. ظاهر این نمونه متفاوت و زیباست.
  • هاردباکس جواهرات: با وجودی که تمام نمونه­‌های هاردباکس افراگرافیک را می­توان، برای انواع مدل زیورآلات و جواهرات استفاده کرد، ولی لاین هاردباکس جواهرات با طراحی خاص و زیبا اختصاصا برای عرضه جواهرات آماده شده است. تودوزی این جعبه به­‌صورتی است که جواهرات به راحتی در گیره­‌ها و بالشتک‌­ها جای بگیرند و ثابت بمانند.
  • هاردباکس مواد غذایی: بعضی از انواع مواد غذایی، مانند آجیل، دم­نوش، چای، شیرینی و شکلات در جعبه­‌های مخصوص، عرضه می‌­شوند. این نمونه­‌ها، معمولاً به صورت مجلسی تهیه شده‌­اند و برای پذیرایی یا هدیه استفاده می­شوند. نکته مهم در تولید هاردباکس مواد غذایی، توانایی محافظت در مقابل گرما و سرماست تا مواد غذایی سالم بمانند. داخل این جعبه به­‌صورتی دسته بندی شده است که قطعات مواد غذایی به­ راحتی در آن­ها جای بگیرند.
  • هاردباکس عطر و ادکلن: سایر نمونه­‌های هاردباکس نیز، برای قرار دادن انواع عطر مناسب هستند. ولی این نمونه به­‌صورتی طراحی شده است که شیشه عطر، به­‌درستی در آن جای بگیرد و کاملاً در مقابل هرگونه ضربه و آسیب محافظت شود.

 هاردباکس مگنتی

  • هاردباکس بازی: این نمونه، برای قرار دادن اسباب ­بازی­های مختلف، مثل انواع لگوها، بوردگیم­‌ها و پازل مناسب است و امکان محافظت از اسباب بازی­‌های دارای قطعات ریز را فراهم می­کند.
  • هاردباکس محصولات پزشکی: بعضی از تجهیزات پزشکی مانند گوشی پزشکی، فشارسنج و غیره باید در جعبه‌های مناسب خود نگهداری شوند تا از هرگونه آسیب و ضربه در امان باشند. هاردباکس محصولات پزشکی به صورت کاملاً سفارشی در مجموعه افراگرافیک تولید و عرضه می شود.

مزایای استفاده از هاردباکس عمده

  • با خرید عمده هاردباکس می­توانید، لوگوی خود را روی تمام جعبه‌­ها به صورت یک شکل، چاپ کنید. این مسئله خود، موجب تبلیغ برند شما می­شود.
  • گاهی بعضی از جنس‌­های نامرغوب خارجی را می­بینید که به دلیل داشتن جعبه­‌های زیبا، متقاضی زیادی دارند. طراحی خوب و بسته‌­بندی زیبا هاردباکس می‌­تواند، موجب افزایش شانس فروش یک محصول شود. وقتی که طراحی هاردباکس تمام محصولات شما، یک شکل و زیبا باشد، موجب ترغیب مشتری به خرید محصول می­شود.
  • فروش عمده هاردباکس از نظر اقتصادی، بسیار با صرفه‌­تر از خرید تکی خواهد بود.
  • علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، با خرید عمده هاردباکس در زمان نیز، صرفه‌جویی می­شود.
  • در فروش عمده هاردباکس می­توان به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده هاردباکس خریداری کرد که همین امر موجب حذف بسیاری از هزینه‌­های دلالی می­شود.
  • از مزایای خرید عمده در مجموعه افرا گرافیک، امکان خرید به صورت غیرحضوری و باربری کالا به سرتاسر کشور است. این مسئله نیز، موجب صرفه­‌جویی در هزینه و زمان می­شود.

مزایای استفاده از هاردباکس عمده

عوامل تاثیر گذار استفاده از هاردباکس در فروش عمده هاردباکس

چرا باید از هاردباکس برای ارائه محصولات خود، استفاده کنیم؟ پاسخ این پرسش آسان است. اگر هاردباکس زیبا و کارآمد، خریداری کرده باشید، می­توانید به اهداف زیادی دست یابید از جمله ترغیب مشتری برای خرید محصول.

بعضی از محصولات مانند انواع مواد غذایی باید هاردباکس سفارشی خود را داشته باشند، تا هم به صورت مناسب و منظم در بسته‌­ها جای گیرند و هم در مقابل عوامل بیرونی مانند سرما، گرما و ضربه محافظت شوند، بنابراین با خرید عمده می­توانید، به صورت سفارشی، جعبه­‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

جهت دریافت مشاوره شماره تماس خود را ثبت کنید

کاربرد هارد باکس در صنایع متفاوت

با وجودی که تکنولوژی­ ساخت جعبه­‌های باکیفیت و زیبا، که بتوانند، محصولات را در مقابل عوامل بیرونی محافظت کنند؛ روز به روز پیشرفت بیش­تری کرده است؛ اما هنوز فقدان بسته­‌بندی های زیبا در بسیاری از صنایع به شدت احساس می­شود. به‌عنوان مثال، صنایع کشاورزی، که در زمینه بسته­‌بندی محصولات، بسیار عقب­تر از سایر صنایع است. نحوه ارائه محصول به مشتری، جزئیات ارائه محصولات، مانند رنگ و تزئینات روی جعبه محصول، یک عامل تعیین کننده رضایت آن است.

کاربرد هاردباکس در صنایع متفاوت

کاربرد هاردباکس در بعضی صنایع، بیش­تر از سایرین است. مثلا انواع محصولات کادویی در هاردباکس­های متنوع ارائه می‌شوند؛ مانند انواع زیورآلات طلا و بدل، انواع ساعت­ها، انواع عطرها، مجسمه‌­ها و ظروف کوچک چینی.

در صنایع غذایی، استفاده از انواع هاردباکس، برای بسته‌بندی پسته‌­های صادراتی، شیرینی‌­های سنتی مثل گز و سوهان، انواع دم­نوش و انواع شکلات­های پذیرایی، رایج است. مهم است که هاردباکس مواد غذایی به خوبی از محصول نگهداری کند تا تازگی و سلامت آن حفظ شود.

در زمینه تجهیزات پزشکی نیز استفاده از انواع هاردباکس برای نگهداری وسایل الکترونیکی، مانند دستگاه فشارسنج، مرسوم است.

از دیگر صنایع می­توان به صنعت اسباب­‌بازی‌سازی اشاره کرد که معمولاً اسباب بازی‌­های گران قیمت، در جعبه­‌های زیبا و شیک، عرضه می‌­شوند.

فرق بین فروش عمده هارد باکس و تک فروشی

امکان فروش عمده هاردباکس و تک فروشی در مجموعه افرا گرافیک، فراهم است. اما تفاوت‌­هایی بین این دو روش وجود دارد:

  • از نظر هزینه نهایی تمام شده، خرید عمده بسیار به­‌صرفه‌­تر است. هم به دلیل تخفیف عمده فروشی و هم به دلیل کاهش هزینه­‌های جانبی.
  • هر دو روش را می­توان، به صورت آنلاین خریداری کرد. ولی از نظر زمان تحویل کالا، هر دو مشابه هستند، پس در خرید عمده می­‌توان در مدت زمان یکسان تعداد بیش­تری هاردباکس تحویل گرفت.

فرق بین فروش عمده هاردباکس و تک فروشی

آیا فروش عمده هاردباکس صرفه اقتصادی دارد؟

تولید کننده جعبه هاردباکس ، قیمت آن را بر اساس جنس مورد استفاده و طراحی خاص آن، تعیین می­کنند. معمولاً بیش­تر تولیدی‌­ها با فروش عمده محصولات خود، درصدی تخفیف برای مشتریان در نظر می­گیرند، از طرفی با خرید هاردباکس به صورت عمده، در بسیاری از هزینه‌­ها، مانند هزینه طراحی هاردباکس، حمل و نقل و انبارداری، صرفه­‌جویی می­‌شود. با خرید مستقیم از تولیدکنندگان با حذف واسطه­‌ها، هزینه دلالی کالا نیز حذف می­شود. با این احتساب، خرید عمده هاردباکس به ازای هر دانه هاردباکس برای مشتری، قیمت نهایی کم­تری خواهد داشت.

مرکز فروش هارد باکس

انواع جعبه ی هاردباکس در مرکز فروش هاردباکس افراگرافیک با استفاده از بهترین متریال به دست مصرف کنندگان عزیز می رسد. کارشناسان و متخصصین برای ارائه محصولات از بالاترین استانداردها استفاده کرده تا بتواند رفاه و آسایش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهد.

نحوه ثبت سفارش هارد باکس عمده در افرا گرافیک

در مرحله اول باید با کارشناسان بخش طراحی افرا گرافیک از طریق ایمیل info@afragraphic.com یا شماره تماس ۰۹۱۲۷۲۷۸۲۹۵ ارتباط برقرار کنید تا طرح مورد نظر شما بررسی شود و در این زمینه مشاوره‌­های لازم را دریافت کنید. در این مرحله می­توانید، در مورد قیمت تمام شده محصول اطلاعات لازم را دریافت کنید.

در مرحله دوم، طراحان ما طبق بررسی­های به عمل آمده و مشاوره‌­های صورت گرفته در مورد شکل، رنگ، چیدمان و جمع آوری اطلاعات لازم جهت طراحی، نمونه اولیه محصول را، اتد می­زنند و در اختیار مشتری عزیز قرار می­دهند.

در مرحله آخر یکی از اتدهای طراحی شده نهایی می­شود و پروژه بر مبنای اتد تایید شده، شروع به انجام می­‌شود. تا پرینت نهایی ممکن است، تغییراتی بر اساس خواسته مشتری انجام گیرد و در نهایت در مدت زمان مقرر، هاردباکس نهایی به مشتری، تحویل داده می­شود.

لازم به ذکر است که در مجموعه افرا گرافیک می­توان تمام مراحل از سفارش تا تحویل کالا را کاملاً به صورت غیرحضوری انجام داد که این امر موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان مشتری عزیز می‌شود.

نحوه ثبت سفارش هاردباکس عمده در افرا گرافیک

فروش عمده هاردباکس در مجموعه فراگرافیک

نیاز به بسته­‌بندی چیزی در یک جعبه زیبا دارید؟ بسته‌­بندی که محصول را از آسیب محافظت کند، محکم و قابل اعتماد و درعین حال زیبا و شیک باشد؟ می­خواهید، برند خود را از طریق بسته‌بندی محصول تبلیغ کنید؟ پس سایت مناسبی را پیدا کرده­اید. افرا گرافیک تولید کننده هاردباکس در مدل­ها و طراحی متنوع و به صورت سفارشی می­باشد و فروش عمده هاردباکس را انجام می‌دهد. افرا گرافیک طیف وسیعی از هاردباکس‌­ها را برای مقاصد تجاری و عمده فروشی در دسترس مشتریان قرار می­دهد؛ بنابراین، بدون اتلاف وقت بیش­تر، همین حالا سفارش خود را در افرا گرافیک ثبت کنید.

جهت دریافت مشاوره شماره تماس خود را ثبت کنید

0/5 (0 نظر)