چاپ

چاپ لیبل شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

چاپ لیبل شیشه ای چیست

برچسب و لیبل شیشه ای یکی از پر کاربردترین پشت چسبدار ها بعد از لیبل کاغذی است. شرکت افراگرافیک با تمرکز بر مهارت و به کار بردن لوازم لازم در حیطه چاپ لیبل شیشه ای و بر چسب های روشن به مفهوم ترانسپارنت به طور شیت و چاپ 1 رنگ تا 5 رنگ + رنگ سفید به شکل افست و چاپ PVC آماده عرضه خدمات چاپ و طراحی به تولیدکنندگان ، سازمان ها و … است. همین طور تیغ زنی با قالب و بریدن منحصر به فرد از سایزهای 1 سانتی‌متر تا 100 سانتی‌متر ، به شکل دایره ، بیضی ، مستطیل ، مثلث و شکل های ویژه جز سایر خدمات ما در شرکت افرا گرافیک است.
از موارد به کار گیری لیبل شیشه ای مانند : گونه های مختلف بطری شیشه ای و ظروف شفاف ، جسم های شفاف با امکان مشاهده دو طرفه ، شیشه خودرو ، برچسب گارانتی ، پلمپ و غیره … اشت.چاپ لیبل شیشه ای یکی از مطلوب ترین شیوه ها جهت شناسایی کالا بی ورورد در درون کالا با رنگ های زیبا است ، از سایر خصوصیات آن استحکام در مقابل آب و رطوبت و چسبندگی بالا آن است.

لیبل یا برچسب شیشه ای بالاترین استفاده را در بخش ماشین دارد و معمولا بر شیشه خودرو به کار برده می شود. اما در کارخانه های تولید شیشه و یا کارت ضمانت کالاهای الکترونیکی هم از ان بهره‌مند می شوند.

چاپ لیبل شیشه ای

چاپ لیبل شیشه ای

 

لیبل شیشه ای رنگ ندارد و از هر دو سمت ، متن روی آن معلوم است.
شکل برچسب شیشه ای : دایره ، بیضی ، مستطیل ، مربع ، مثلث و شکل های ویژه بر اساس جعبه شما.
رنگ چاپ : سفید ، طلایی ، نقره ای ، 5 رنگ همزمان
روکش : سلفون و سلفون براق ، مات ، یووی براق
خدمات تکمیلی : طلاکوب ، نقره کوب ، قالب خاص
برچسب شیشه ای گونه های متفاوتی دارد :
– لیبل شیشه ای مات
– لیبل شیشه ای سفید
– چاپ گونه های مختلف لیبل شیشه ای (شفاف) در رنگ ها و سایز های گوناگون
– لیبل شیشه ای 1 رنگ، لیبل شیشه ای 2 رنگ، لیبل شیشه ای 3 رنگ، لیبل شیشه ای 4 رنگ
– لیبل شیشه ای با امکان چاپ در انواع اندازه های سفارشی
– لیبل شیشه ای با امکان بهره‌گیری بر روی شیشه اتومبیل
– لیبل شیشه ای قابلیت چسب از رو و پشت
چاپ لیبل شیشه ای با برش های متفاوت

از لیبل شیشه ای جهت عوارض سالیانه خوردو و یا پارکینگ های خودرو بهره‌گیری بسیاری می گردد.
لیبل شیشه ای پارکینگ خودرو به خاطر اینکه در تعداد کم به کار برده می شود در شرکت افرا گرافیک در تعداد کم هم چاپ می گردد.شرکت افرا گرافیک می تواند لیبل شیشه ای با شماره سریال متغیر چاپ کند که اصولا برای عوارض خودرو و یا عوارض شهرداری ها از ان بهره‌گیری می شود.
به خاطر اینکه لیبل شیشه ای به شکل های گوناگون چاپ می شود ، حتما با مشاوران ما در شرکت افرا گرافیک مشورت نمایید.لیبل شیشه ای بر روی هر منطقه ای که چسبانده شود، زمینه پشت خود را نمایان می سازد.
پر استفاده ترین سبک لیبل شیشه ای مدل چاپ معکوس است ، مانند لیبل عوارض خودرو که از درون نصب می شود و از بیرون خوانده می شود.

شر کت افرا گرافیک تولید کننده انواع لیبل و برچسب می باشد، این مجموعه دارای واحد طراحی بوده که با آشنایی کامل به امور چاپ، طرح شما را طراحی می نمایند. شر کت افرا گرافیک با بیش از 40 سال سابقه در صنعت چاپ و همکاری با برند های معتبر در زمینه چاپ لیبل از جمله چاپ لیبل شیشه ای به صورت افست آماده ارائه مشاوره ، طراحی ، چاپ انواع برچسب و لیبل به مشتریان گرامی می باشد،برخی از ویژگی این مجموعه شامل:

  • چاپ لیبل با کیفیت به‌صورت اختصاصی
  • همکاری با برند های معتبر
  • قیمت رقابتی
  • تجربه و تخصص در این حوزه
  • سرعت در انجام و تحویل سفارش
  • ارائه خدمات و محصولات مناسب با هر بودجه
  • تجهیزات و امکانات بروز چاپ افست

طراحی، چاپ لیبل حرفه ای در افراگرافیک

سازمان ها همیشه در حال تغییر و دگرگونی هستند. چاپ افست لیبل این امکان را فراهم می کند تا صاحبان سازمان ها به سهولت قادر باشند گرافیک و طراحی لیبل را هماهنگ با کالا، فصل و سایر اتفاق ها عوض کنند. خصوصیات طراحی ، چاپ حرفه ای از دید شرکت افرا گرافیک.

1. گزینش رنگ و طراحی گرافیک
2. صریح بودن و روشنی چاپ برچسب
3. متریال کاغذ پشت چسبدار
4. سایز مناسب و ظاهر کلی لیبل

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *