چاپ

اهمیت چاپ لیوان کاغذی

چرا چاپ لیوان کاغذی مهم است ؟

در دنیایی که ما هستیم گونه های مختلف روش های تبلیغاتی جدید و جالب موجود است که هر کدام از این شیوه ها به تنهایی می تواند مهم و بسیار پراستفاده باشد.
خیلی از شرکت ها جهت تبلیغات کالاهای خود اصولا به طرف شیوه های سنتی پر استفاده تبلیغات همانند چاپ بروشور ، بیلبورد در سطح شهرها ، آگهی های تلویزیونی و …می روند.
مجموعه ای از تبلیغات کمتر معرفی شده ای هم اکنون موجود است که امکانات آنها جهت بازاریابی به کار گرفته نمی شود. این دسته هزینه مقرون به صرفه ای دارند ، زیبایی بسیار و اعتبار زیادی به شرکت ها می بخشند. از مجموعه این امور تبلیغاتی چاپ لیوان کاغذی است. در این مقاله قصد داریم اهمیت چاپ لیوان کاغذی را برایتان شرح دهیم.
چاپ لیوان کاغذی یک شیوه بسیار تازه و نو است. که چند سالی است از این امکان هر شرکت جهت تبلیغات خود بهره‌مند می شود.
لیوان کاغذی و مخصوصا لیوان های پلاستیکی یا لیوان هایی که یک بار قابلیت استفاده دارند از آن ها جهت استفاده های کوتاه بهره‌مند می شوند. چندی است لیوان های پلاستیکی به علت ضرر هایی که برای محیط زیست دارند کمتر به کار گرفته می شوند.
هم اکنون خیلی از سازمان های چاپ در جهان این عقیده را دارند که صنعت تولید لیوان یکبار مصرف را به طور شخصی برای شرکت ها مبدل سازند.
این صنعت هم در کشور ما هم اکنون اجرا می شود. ما بیشتر در این مقاله می خواهیم به اهمیت چاپ لیوان کاغذی بپردازیم تا مراحل ساخت و چاپ طرح برروی لیوان کاغذی. در هرصورت در مقالات بعدی به‌طور کامل در مورد شیوه تولید و چاپ لیوان کاغذی مطالبی را برایتان ارائه می دهیم.

اهمیت چاپ لیوان کاغذی

اهمیت چاپ لیوان کاغذی

اهمیت چاپ لیوان کاغذی در سال های اخیر برای سازمان ها بسیار زیاد شده است زیرا با وجود پیشرفت دنیای تبیلغات و بازاریابی وجود چاپ لیوان کاغذی برای هر سازمانی بیش از پیش با اهمیت تر شده است.
هر شرکتی در پی شخصی سازی کلیه ابزارها و تجهیزاتی که هم اکنون به کار می برد است. از خودکار و چاپ پوستر دیواری تا هک لوگو برروی درب ساختمان و چاپ کاتالوگ و …. چاپ لیوان کاغذی در هر شرکتی اگر اهمیت بیشتری نداشته باشد اهمیت کمتری ندارد.
تلاش کنید لیوان کاغذی خود را به گونه ای طراحی کنید که رنگ سازمانی و ارم و مشخصات مهم شما به شکل روشن و کامل درون آن ارائه شده باشد و هیچ موردی فراموش نشود.
این مورد هم قابل ذکر است که نباید شما در طراحی لیوان کاغذی خود تمام مطالب غیر مهم که باید روی کارت ویزیت و یا بروشور ارائه گردد را بیاورید.

نکات طراحی لیوان کاغذی

– به هر سازمانی که می خواهید خدمات چاپ لیوان کاغذی ارائه کنید از نسخه نرم افزاری آن سازمان جهت جایگزاری لوگوی تان بهره‌مند شوید.
– در گزینش رنگ توجه داشته باشید. شما این امکان را دارید که از رنگ سازمانی خود هم برای بک گراند کلی طراحی تان بهره‌مند شوید و هم این امکان را دارید که پس زمینه خودتان را سفید بگذارید و تنها لوگوتان را بر ان درج کنید.
– در طراحی لیوان کاغذی توجه داشته باشید مطالب مهم را درون آن جای دهید و در پی کم کردن متن و یا مطلب ان باشید. اگر قادر هستید تنها از لوگو بهره‌مند شوید امکان دارد مطلوب ترین سبک طراحی باشد. اما در صورتی که سایت شما ، آدرس ایسنتاگرام و یا آدرس سازمان شما و یا شعار سازمانی شما مهم است این امکان را دارید یکی از ان ها را زیر لوگوی درج کنید.

مزیت چاپ لیوان کاغذی

– لیوان کاغذی برای محیط زیست بسیار خوب است و در مجموعه کالاهای قابل تجدید در محیط زیست است. و مشکل عظیمی که لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دارد تجدید ناپذیری ان در محیط زیست است که بسیار به محیط آسیب می رساند.
– مورد بعدی لیوان کاغذی برای نوشیدنی های گرم بسیار عالی است اما لیوان های پلاستیکی در برابر دمای بالا سرطان زا هستند و بسیار برای سلامت مشکل افرین اند.
– شما تنها این امکان را دارید که بر لیوان کاغذی لوگو و برند سازمان تان را هک و چاپ بکنید و این امکان برای لیوان های پلاستیکی موجود نیست.
شرکت افراگرافیک با تیم مجرب و کارازموده در حیطه تبلیغات چاپی در خدمت شما عزیزان می باشد. برای رسیدن به قله موفقیت تنها لازم است با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. پیشنهاد میکنیم مقاله دیگر افراگرافیک در رابطه با نکات چاپ لیوان کاغذی را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *